Ми прагнемо втілити, держава як сервіс. Коли у центрі знаходиться людина

Ми прагнемо втілити, держава як сервіс. Коли у центрі знаходиться людина

Радниця Міністра цифрової трансформації Людмила Рабчинська на П’ятому форумі ІТ-директорів органів влади розповіла, як надалі розвиватимуться публічні послуги

Головні тези:

  • Головний принцип, що ми прагнемо втілити, держава як сервіс. Коли у центрі знаходиться людина
  • Усі державні послуги мають одразу створюватись з можливістю надання онлайн, при їх наданні не повинно бути ніякої дискримінації, послуги повинні бути об’єднаними за життєвою чи бізнес-ситуацією, людина має лише раз надати інформацію про себе державі
  • Кількість комплексних, автоматичних та швидких послуг, які можна буде отримати в одному місці, повинна щороку збільшуватись. Для цього створюємо зручний та ефективний one-stop-shop, е-кабінет, мобільний додаток, а також службу підтримки користувачів


У свою чергу, Марі Педак, керівниця проєкту Egov4Ukraine розповіла, як у розбудові системи публічних послуг в Україні застосовуються системи «Трембіта» та «Вулик».

❗️ Далі на форумі – Віцепрем’єр-міністр – Міністр цифрової трансформації Михайло Федоров розкаже про цілі новоствореного міністерства та структуру його взаємодії з іншими державними та місцевими органами влади.

А ще трохи згодом на форумі відбудуться семінари щодо «Трембіти» та «Вулика»

Нагадаємо, що за онлайн-трансляцією форуму можна спостерігати на нашій сторінці.

спільно