Дія – Держава і Я – бренд цифрової держави!

Дія – Держава і Я – бренд цифрової держави!

Усіх вітаємо! Щойно ми презентували бренд ДІЯ та нову структуру управління цифровізацією в країні. Це стало можливими, завдяки безпрецедентній підтримці Президента, Голови Верховної Ради та Прем‘єра, членів Уряду!

Що таке Дія?
▪️Легка, зрозуміла, швидка взаємодія громадянина з державою – без зайвої витрати часу та нервів, без жодного контакту з чиновником, а, значить, і без хабарів
▪️Портал та додаток, де можна буде отримати всі онлайн-послуги від держави
▪️Комплексні е-послуги, об’єднані з огляду на життєву та бізнес-ситуацію
▪️Електронний кабінет громадянина, електронні права, електронний студентський квиток
▪️Прості, доступні кожному, способи ідентифікації: ID-картки із цифровим підписом, Mobile ID, Smart ID.

Долучитися до проєкту та бути в курсі всіх новин можна на сайті https://plan.diia.gov.ua/
Важливо: ми не витрачаємо на проєкт Дія державні кошти. Все відбувається завдяки підтримці міжнародних донорів Програма EGAP USAID Ukraine - USAID Україна Фонд Східна Європа Egov4Ukraine. І ми дуже вдячні їм за це і розраховуємо на подальшу співпрацю!

Зміни неможливі без ефективної структури управління:
▶️ Створено Міністерство цифрової трансформації, що буде формувати політику у сфері цифровізації
▶️ Прийнято рішення, що у кожному міністерстві та обладміністраціях повинен бути заступник, що відповідає за цифровізацію
▶️ У Верховній Раді створено профільний комітет з питань цифрової трансформації

Цілі, яких ми маємо досягти за три роки:
✔️ 100% публічних послуг доступні громадянам та бізнесу онлайн
✔️ 100% населених пунктів України підключені до інтернету, у тому числі з об’єктами соціальної інфраструктури
✔️ Частка ІТ-бізнесу у ВВП країни становить 10%
✔️ Навчити 6 млн. українців базовим цифровим навичкам

Отже, у нас багато справ, є бажання та можливості працювати та змінювати країну! Приєднуйтесь!

Spilno

Ми прагнемо втілити, держава як сервіс. Коли у центрі знаходиться людина

Усі державні послуги мають одразу створюватись з можливістю надання онлайн, при їх наданні не повинно бути ніякої дискримінації, послуги повинні бути об’єднаними за життєвою чи бізнес-ситуацією, людина має лише раз надати інформацію про себе державі